Auto Moto, TOP články

Tuzemská Škodovka stále plánuje růst

l_44374_skoda__4
Posted: 27.2.2017 (13:00)   /   by   /   comments (0)

Nejenom, že je společnost Škoda jedním z největších zaměstnavatelů u nás. Čísla také ukazují, že se jí poměrně dobře daří. Pokud se podíváme na loňský rok, je třeba říci, že prodeje automobilky byly nejvyšší v historii. Jak ukazují plány firmy, dá se očekávat, že bude stále růst. Aktuální výhledy počítají dokonce s tím, že v roce 2025 by mělo dojít k tomu, že bude odbyt firmy natolik velký, že se budou prodávat dva miliony vozů ročně. Aktuální čísla se drží na hodnotách, které přesahují 1,1 milion prodaných aut. Jít by tedy mělo jít zhruba o dvojnásobný nárůst. Pokud máte zájem pořídit si vůz značky Škoda, využijte nabídky prověřených vozů na auto bazar 123auta.cz.

Nejenom segment automobilů

Plány počítají i s tím, že se Škoda bude více zaměřovat i na moderní technologie, které už jsou, ale v budoucnu budou ještě větším hitem. Cílem je zaměřit se především na inovativní infotainment, což jsou hlavně multimediální informativní systémy, stejně jako to jsou služby spojené s navigací, ale i mobilitou, nebo s připojením k internetu. I to by mělo být nejenom samozřejmostí, ale mělo by to přinášet i poměrně výraznou položku příjmu do kasy samotné automobilky. A to zhruba takovou, že by zisk z daných systémů mohl být velmi podobný, jako jsou zisky spojené s klasickými automobily.

Přečtěte si také: Jak na úspornou jízdu?

Vytvořený je také DigiLab

O co se jedná? Jde o pražské centrum Škody, které je zaměřeno výhradně jenom na vývoj a výzkum nových obchodních modelů. Aktuálně zaměstnává zhruba třicet lidí. Cílem DigiLabu je rozhodně to, aby byl zohledněn aktuální vývoj v moderním světě, stejně jako je cílem zaměřit se na aktuální požadavky současných lidí. Opět s ohledem na konektivitu a mobilitu nabízených vozů.

O čem se zatím nijak nemluví, to je případné rozličování výroby. Ta stále zůstává u nás, ale třeba také v Číně, Rusku, Slovensku, nebo Indii, popřípadě i Ukrajině i Kazachstánu, a to v rámci koncernu, jehož je Škoda členem. Jedná se přirozeně o koncern Volkswagen.

Přečtěte si také: Dokáže si automobil při havárii sám zavolat pomoc?

Kam dál?

Comments (0)

write a comment