Novinky, Technika, TOP články

PPC reklama je přesně cílená a cenově efektivní

graphic-1142957_1920
Posted: 5.11.2017 (15:47)   /   by   /   comments (0)

V současné době se snaží stále více společností oslovit potenciální zákazníky prostřednictvím internetu. Dostat se však do povědomí uživatelů není až tak jednoduché, protože návštěvníci na webovou stránku nepřijdou sami od sebe. Online marketing je alfou a omegou úspěšného internetového obchodu a webové firemní prezentace, přičemž cenově efektivním nástrojem je PPC reklama. Podívejme se tedy, jak správy PPC reklamy a kampaní probíhají.

Za PPC reklamu platíte až v okamžiku, kdy na ni někdo klikne, tudíž je velice dobře měřitelná. V České republice jsou hlavními hráči v této oblasti Google AdWords, Sklik od Seznamu a Facebook.

Kdy se PPC reklama uživateli zobrazí?

Vysvětlíme si nejprve, jak vůbec PPC reklama jako taková funguje. Textová či bannerová reklama se zobrazí jen tehdy, kdy uživatel do vyhledávání zadá odpovídající dotaz, u něhož je velká pravděpodobnost, že by váš produkt mohl uživatele zaujmout. Obrovskou výhodou je, že touto cestou oslovíte i specifické skupiny uživatelů.

PPC reklama je cenově výhodná, flexibilní a přesně měřitelná

V porovnání s ostatními marketingovými nástroji má PPC reklama tu výhodu, že zaplatíte pouze za kliknutí na reklamu, a tak máte jistotu, že vám na webovou stránku přivedla potenciálního zákazníka. Inzeráty můžete obměňovat, kdykoliv se vám jen bude chtít, a tak nastavit sezónní nabídky není žádný problém. Další předností je přesná měřitelnost, tudíž se dá snadno vyhodnotit přínos konkrétních reklam.

Jestliže nemáte dostatek zkušeností s PPC reklamami, potom doporučujeme správy kampaní svěřit spíše do rukou specialistů, kteří si prošli řadou školení a mají prokazatelné zkušenosti a výborné reference. Dovolujeme si vám představit společnost PPC Profits, která se zabývá mimo jiné i real-time biddingem a remarketingem.

Kam dál?

Comments (0)

write a comment