Novinky, TOP články, Zprávy

Firemní akce nemusí být nuda

Lego-Grand-Opening-2015-4
Posted: 3.7.2017 (17:39)   /   by   /   comments (0)

Majitelé firem se pomocí nejrůznějších akcí ve volném čase snaží stmelit kolektiv a zároveň lidem poděkovat za jejich práci. Sami zaměstnanci to ovšem často vidí jinak. Firemní večírky a další akce vnímají jako plýtvání volným časem a už předem se připravují na to, jak budou muset nahodit nucený úsměv a chovat se aspoň trochu společensky, i když by nejraději byli doma. Nicméně vše jde zařídit i jinak.

Každá dobrá event agentura je schopná sdělit vám desítky nápadů, které obyčejnou akci promění v nezapomenutelný zážitek. Některé z nich jsou finančně i prostorově náročnější, jiné si mohou dovolit i menší firmy. Nejspíš se budete divit, ale ani služby profesionální agentury, jež vše zajistí, nakonec nejsou tak drahé. Když si spočítáte, kolik času a úsilí by vás stálo zařizování akce na vlastní pěst…

Firemní večírky, family days i teambuilding na klíč

Víte-li, co požadujete, samozřejmě je možné přijít za odborníky a doladit s nimi jen detaily. Oni vše naplánují podle vašich představ. Pak je tady ještě druhá možnost, kdy jim necháte zcela volnou ruku (s nastaveným rozpočtem) a to se teprve budou dít divy. Tematické večírky, pohádkové family days, balónky, laser show, koncerty, královské pohoštění a nápomocné hostesky. Takhle vypadají eventy, na něž se nezapomíná.

LIDL-konference-2016-Praha-15

Event agentura myslí za vás

Specializovaná firma samozřejmě nezajistí pouze program, nýbrž také veškeré náležitosti spojené s jeho realizací. Postarají se o moderní techniku i personál, který se během akce postará, aby účastníkům nic nechybělo.

Velkým plusem je také to, že event agentura už má s pořádáním různých firemních akcí bohaté zkušenosti, a tak ví, co všechno je potřeba zařídit. Na nic se tedy nezapomene.

Chcete si udělat aspoň přibližný obrázek, jak může akce pod vedením agentury vypadat? Podívejte se na reference společnosti Benchmark Events, mezi jejíž spokojené zákazníky patří třeba Lego či Lidl.

Kam dál?

Comments (0)

write a comment