Novinky, Technika, TOP články

Co by měly splňovat vaše webové stránky

mockup-654585_1280
Posted: 27.4.2017 (15:41)   /   by   /   comments (0)

Svůj web má v dnešní době snad každá firma, a proto se nabízí otázka jak být lepší než ostatní. Co uživatelům nabídnout, aby zamířili právě na vaše stránky a ne ke konkurenci? Jak jim vysvětlit, že právě váš produkt či službu by si měli objednat?

Je potřeba ohlídat celou řadu aspektů. Pojďme se podívat aspoň na pár základních.

Web musí nějak vypadat

Naprostým základem úspěchu je hezký design. Uživatelé nechodí na weby, které se jim nelíbí. Tvorba webových stránek by měla probíhat s důrazem na zvolené barvy, uspořádání prvků na stránce a logické sestavení. Uživatelé jsou například zvyklí, že menu bývá někde nahoře či vlevo na stránce. Budete-li to mít jinak, nikdo se nebude zdržovat hledáním. A mezi vzhled bychom měli zařadit i responzivitu – web se musí dobře zobrazovat na každé obrazovce, ať už jde o malý mobilní telefon, nebo velkou chytrou televizi.

Měl by zákazníkům nabídnout, co hledají

Co se lidé na vašem webu dozví? Informace o tom, co děláte, kde sídlíte a jak vás kontaktovat, jsou samozřejmostí. Ale nechcete jim nabídnout ještě něco navíc? Čím dál více firem na web dává užitečné články ze svého oboru, případně si zařídí blog a občas se podělí o nějaké interní události ze života firmy. A to lidi baví.

Je potřeba, aby byl vidět

Hezký web naplněný kvalitním obsahem je sice základ, jenže sám o sobě nestačí. Musíte ho lidem nabídnout, ukázat, doporučit. Dá se to zvládnout díky SEO – optimalizaci, která přesvědčí vyhledávače, že mají uživatelům zobrazovat právě vaše stránky. Rozhodně se ale vyplatí také PPC reklama, ať už ve vyhledávačích či na sociálních sítích.

Nejste z pojmů jako PPC, SEO a responzivní design moc moudří? Obraťte se na digitální agenturu, která se postará o tohle všechno. Online marketing je oborem firmy Next Vision, které nedělá problém ani pronájem či tvorba e-shopu, video marketing, e-mailing apod. O vaši přítomnost na internetu se postarají se vším všudy.

Kam dál?

Comments (0)

write a comment