Novinky, Technika, TOP články, Zprávy

Linketica.com je určena i pro mediální agentury

Snímek obrazovky 2019-02-01 v 19.01.31
Posted: 1.2.2018 (19:09)   /   by   /   comments (0)

Na Linketice mohou krom jednotlivců inzerovat i velké reklamní a mediální agentury, které zde mohou poptávat služby od tvůrců obsahu či influencerů, jež budou přesně odpovídat všem požadavkům, které určil zadavatel reklamy. 

Webová služba, jež právě spojuje inzerenty, tvůrce obsahu a influencery, Linketica.com má v současné době v nabídce více než 1 130 prostorů k inzerci, kterých můžete využít ke zpropagování produktů klientů vaší mediální agentury či vašich služeb. Tato propagace je pak prováděna skrze příspěvky na blozích, v magazínech nebo na sociálních sítích (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram). 

Proč je Linketica vhodným nástrojem pro mediální agentury? 

V případě, že jste vlastníkem či zástupcem mediální agentury a rozhodl/a jste se vyhledat zpracovatele zakázek pro vaše klienty skrze službu Linketica, tak jste rozhodně učinil/a dobře, neboť ta je koncipována tak, aby co nejvíce usnadňovala práci mediálním agenturám a ze zadávání zakázek zhotovitelům učinila časově a organizačně nenáročný proces. Tudíž zadávání a správa PR článků určených pro vaše klienty se rázem stane opravdu jednoduchou a zábavou záležitostí.

Mezi výhodami, co s sebou Linketica pro mediální agentury přináší jsou například: 

Spousta tvůrců obsahu a influencerů na jednom místě 

Díky velkému množství uživatelů nabízejících své služby a prostory je téměř zaručena bezchybná kvalita dodané marketingové služby. 

Jedna faktura 

Díky linketica.com ušetříte spoustu otravné administrativní práce, neboť je vystavována pouze jedna faktura za kredit pro všechny služby a kampaně. 

Efektivní správa více reklamních kampaní najednou 

Linketica si je vědoma, že mediální agentury mají většinou spuštěno několikero reklamních kampaní najednou, tudíž nabízí jednoduchou a efektivní správu pro všechny kampaně naráz. 

Automatické kontroly dodaných článků a odkazů 

Čas jsou peníze a automatické kontroly dodaných článků a odkazů pomohou právě tyto dvě věci vaší mediální agentuře ušetřit. 

Kam dál?

Comments (0)

write a comment