Novinky, Technika, TOP články, Zprávy
Linketica.com je určena i pro mediální agentury
Na Linketice mohou krom jednotlivců inzerovat i velké reklamní a mediální agentury, které zde mohou poptávat služby od tvůrců obsahu či influencerů, jež budou přesně odpovídat všem požadavkům, které určil zadavatel reklamy.
Webová služba, jež právě spojuje inzerenty, tvůrce obsahu a influencery, Linketica.com má v současné době v nabídce více než 1 130 prostorů k inzerci, kterých můžete využít ke zpropagování produktů klientů vaší mediální agentury či vašich služeb. Tato propagace je pak prováděna skrze příspěvky na blozích, v magazínech nebo na sociálních sítích (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram).
Proč je Linketica vhodným nástrojem pro mediální agentury?
V případě, že jste vlastníkem či zástupcem mediální agentury a rozhodl/a jste se vyhledat zpracovatele zakázek pro vaše klienty skrze službu Linketica, tak jste rozhodně učinil/a dobře, neboť ta je koncipována tak, aby co nejvíce usnadňovala práci mediálním agenturám a ze zadávání zakázek zhotovitelům učinila časově a organizačně nenáročný proces. Tudíž zadávání a správa PR článků určených pro vaše klienty se rázem stane opravdu jednoduchou a zábavou záležitostí.
Mezi výhodami, co s sebou Linketica pro mediální agentury přináší jsou například:
Spousta tvůrců obsahu a influencerů na jednom místě
Díky velkému množství uživatelů nabízejících své služby a prostory je téměř zaručena bezchybná kvalita dodané marketingové služby.
Jedna faktura
Díky linketica.com ušetříte spoustu otravné administrativní práce, neboť je vystavována pouze jedna faktura za kredit pro všechny služby a kampaně.
Efektivní správa více reklamních kampaní najednou
Linketica si je vědoma, že mediální agentury mají většinou spuštěno několikero reklamních kampaní najednou, tudíž nabízí jednoduchou a efektivní správu pro všechny kampaně naráz.
Automatické kontroly dodaných článků a odkazů
Čas jsou peníze a automatické kontroly dodaných článků a odkazů pomohou právě tyto dvě věci vaší mediální agentuře ušetřit.
Kam dál?- CAD standardy – část 1.: Typy čar v CAD kreslení
- Vizuální identita: Klíčový faktor úspěšné prezentace vaší značky
- Řídíte Tatru, Zetor, Liaz nebo třeba Avii? Dávejte si pozor na náhradní díly
- Barevné kovy jsou nezbytnou součástí mnoha moderních vynálezů
- Plastové přepravky mají mnoho způsobů využití
- Váha je nejlepší pomocnicí téměř každého podnikatele. Proč byste neměli zapomínat na pravidelné vážení?
- Perské koberce si zaslouží pozornost. Hodí se do moderních domácností?
- Zvládáte plnit novoroční předsevzetí? Nemusí to být tak složité!
Comments (0)